Agencija za sigurnost hrane Bosne i Hercegovine i Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini zajednički će raditi na informisanju i edukaciji potrošača o ostvarivanju njihovih prava u području sigurnosti hrane te mjerama prevencije i zaštite potrošača od potencijalnih opasnosti u hrani, dogovoreno je na sastanku ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini Saše Marića i direktora Agencije za sigurnost hrane Bosne i Hercegovine dr.sci. Sanina Tankovića koji je održan u Mostaru.
Na sastanku je iskazana spremnost za unaprjeđenje međuinstitucionalne saradnje, koordinacije i efikasnije razmjene informacija u kriznim situacijama u oblasti sigurnosti hrane.
Rukovodioci dviju institucija razmijenili su informacije o trenutnim aktivnostima koje provode kako bi se potrošačima omogućilo ostvarivanje njihovih osnovnih prava, kao što su pravo na sigurnost i zaštitu života i zdravlja i pravo na informisanost. Posebno je istaknut značaj transparentnosti, kao jednog od ključnih preduslova za unaprjeđenje odgovornosti institucija i povjerenja građana u njihov rad.
Ombudsman Marić je prihvatio poziv Agencije te će biti jedan od panelista na međunarodnoj konferenciji „Sigurnost hrane: nauka u akciji“ u sklopu koje je, između ostalog, planiran panel o povjerenju potrošača u javni sektor i utjecaju medija na percepciju potrošača o rizicima porijeklom iz hrane. Konferencija će biti održana 3. i 4. juna 2025. godine u Mostaru povodom Svjetskog dana sigurnosti hrane, a učestvovat će predstavnici međunarodnih organizacija, nadležnih institucija za sigurnost hrane u Bosni i Hercegovini i zemljama iz okruženja te predstavnici naučno-istraživačkih institucija i nevladinog sektora u Bosni i Hercegovini.
Direktor Tanković upoznao je ombudsmana Marića o realizaciji kampanje Evropske agencije za sigurnost hrane (EFSA) „Safe2Eat“ koja će potrošačima ponuditi jasne i naučno zasnovane činjenice i savjete o sigurnosti hrane. Bosna i Hercegovina, posredstvom Agencije za sigurnost hrane BiH, ove godine po prvi put sudjeluje u realizacijii ove kampanje, zajedno sa 22 evropske zemlje.